0899-889-855

Подкатегории

Често задавани въпроси

Как да създам свой акаунт в онлайн магазина strandonline.bg?

За да създадете акаунт в онлайн магазина, просто натиснете бутон Регистрация, намиращ се в горния ляв ъгъл на началната страница (или следвайте инструкциите, които ще получите на касата), попълнете своите данни и изберете подходяща парола, за да запазите и защитите профила си. Натиснете Регистрирай се сега и Вашият акаунт е създаден.

Изчакайте имейл от нас с потвърждение на регистрацията Ви. След потвърждаващия имейл, акаунта Ви ще бъде активиран и можете да започнете да пазарувате.

 

Как мога да променя своята парола, ако съм я забравил?

В случай, че сте забравили своята парола, кликнете на Забравена парола и въведете имейла, който сте използвали при регистрацията. Ние ще Ви изпратим нова парола, която, ако желаете, може да промените, свързвайки се със секцията „Промяна на паролата“

 

Къде мога да проверя направените поръчки?

Можете да намерите детайлите на направените от Вас поръчки във Вашия профил, който съдържа историята на поръчките Ви и техния статус. Можете да променяте своите данни (име, адрес, телефонен номер).

Как мога да спра моя имейл абонамент?

Ако вече не желаете да получавате на имейла си новини за нашите кампании, единственото което трябва да направите е да кликнете на „Стоп на абонамента“ /Unsubscribe"  в нашия бюлетин. Ако се нуждаете от съдействие, моля свържете се с нас на 0897 092 959 от Понеделник до Петък между 10:00 – 19:00 или ни пишете на:  support@strandonline.bg  

 

Как мога да променя информацията в моя профил?

За да видите или промените своята информация, влезте в своя профил. Променяйте данните, които се съдържат там, колкото пъти е необходимо, така Вашите поръчки ще стигат до Вас бързо и сигурно. Не забравяйте да попълните валиден и коректен телефонен номер, за да можем лесно да се свързваме с Вас, както и коректен и пълен адрес (улица, номер, офис).

Бихме искали да Ви уверим, че гарантираме сигурността и конфиденциалността на личните Ви данни.

Какво се случва, след като направя поръчка?

След като направите своята поръчка, ние ще Ви изпратим имейл нотификация, съдържащ детайли на направената от Вас поръчка и ще се свържем с Вас за потвърждение и уговаряне на подробностите по предаването на стоката за транспортиране.

Оферти, Промоции и Ваучери

Някои оферти са валидни единствено при пазаруване онлайн и не важат за нашите магазини.

 

Поръчки и Плащания

 

Моля, уверете се, че Вашият имейл е коректен и електронната Ви пощенска кутия работи изрядно, защото потвърждението на Вашите поръчки ще бъде изпращано на посочения от Вас имейл.

 

Методи на плащане

Към момента приемаме единствено с банков превод.

 

 

Такси за доставка & Услуги

Доставката е изцяло за сметка на купувача.

 

За връзка с нас:

 

  0897 092 959

  support@strandonline.bg

Понеделник- Петък 10:00 - 19:00

 

Събота / Неделя/Официални празници – през почивните дни може да се свържете с нас на имейл и ние ще Ви отговорим в рамките на първия работен ден.

 

Към началото на страницата.